Translate

søndag den 7. juli 2013

Så det snart :)

Kan næsten ikke tro det! Så det i morgen jeg skal til lufthavnen med fly på vej mod Australien!!!!
Jeg glæder mig helt vildt, har skrevet rigtigt meget med min værtsfamilie og en pige jeg skal gå i skole med dernede, det bliver så fedt :D
Lige nu er jeg i KBH, har været her siden i går.
Jeg har den seneste tid haft travlt med at få alle papirene under kontrol og fået sagt farvel til venner og familie, lige nu hygger jeg med familien i kbh. I dag skal vi på Bakken eller Tivoli og derefter skal vi grille, det bliver super godt vejr i dag ^^
Jeg skal også lige ha købt en computer, da min er ved at være gammel, som jeg kan tage med til Australien. Min skole dernede er meget elektronisk orienteret så vidt jeg ved.
1000 tak til min skønne familie, der lader mig tage på udveksling og til de mange dejlige hilsner jeg har fået den seneste stykke tid <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar