Translate

fredag den 14. juni 2013

Druknet kat til lægen!

Snyt! Heeh, det er en misledende overskrift, men bare rolig der er ikke sket noget med katten ;)

Det her inlæg skulle være skrevet i går men glemte det, så skriver det nu :D

I undrer jer måske over overskriften, så jeg må nok hellere forklare nærmere ;)
Den drukne kat er faktisk mig.
I går morges skulle jeg ud med aviser, og ved ikke hvor mange af jer der bemærkede, hvor meget det regnede, men var helt gennemblødt og mindede utroligt meget om en druknet kat...
Da jeg kom hjem, var jeg så træt, at jeg gik direkte i sengen igen.. skulle så til lægen senere for at få den sidste vacine, som jeg har måttet vente 5 mdr. på.
Glemte så bare lige at tjekke, hvordan jeg så ud inden jeg tog afsted.. Der er hvis nogle der fik sig et godt grin, tror også jeg forskrækkede en gammel dame (upps!)
Men nu er alle vacinerne klar, og visum papiret er også næsten færdigt, så er det bare at vente til afrejse dato ;) <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar