Translate

søndag den 16. juni 2013

Nyt på fronten :)

Yes!

Så har man modtaget dokumentet til visum ansøgningen (:
Jeg har ikke fået præcis besked på hvem min værtsfamilie er og hvor jeg skal bo, men da jeg fik dokmentet til visumansøgning kunne jeg se, at der stod hvor jeg skulle bo og med hvem. Det ser ud til at jeg skal bo hos en der hedder Yolanda, i Corio tæt på Gee long i VIC.

Men altså nu har jeg ordnet alle papirene og skal bare vente til i morgen så jeg kan tage ud til posthuset og sende dem.

Blev igår ansøgt på FB af en der hedder Bri, og det ser ud til at hun er min værtssøster. Hun er også cordinator i området Gee long, men er ikke min kontaktperson. Men Bri har skrevet til mig om hvordan det er dernede og nu glæder jeg mig endnu mere til at tage afsted. Der er kun nogle med 20 dage tilbage :)
Jeg skal gå på Matthew Flinders Girls Secondary Collage, en all girls skole. Det bliver interessant og anderledes, er en smule nervøs. Men heldigvis har Bri en datter på 17, der har gået på skolen, så hun kan nok hjælpe mig, vist der er noget. Glæder mig utroligt meget til at tage til Australien, min værtsfamilie virker som nogle rigtigt flinke mennesker, og stedet jeg skal bo ligger tæt nok på skolen, og kun 15/20 min. gåtur væk fra et shopping center og ca. 7 min. væk fra en milk cafe/ hæng ud sted.

2 kommentarer:

  1. Tillykke med det :) Glæder mig til vi ses i lufthavnen om godt tre uger.

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 Tak :D
      Glæder mig også til at vi ses, og de ca. 5 dage vi skal tilbringe sammen, inden vi bliver sendt videre til vores værtsfamilier ;)
      Det bliver nogle sjove dage, med mange irriterede piger, der lider af søvnmanglen og måske pms... sjov Camp! :p

      Slet